Ресейлінг чи спекуляція? Суспільство 

Ресейлінг чи спекуляція?

Не благе це діло – спекуляція. Обманювати людей, продаючи дорожче те, що сам купив дешевше, звучить якось… неправильно? Однак часи зараз такі, що кожен, хто має доступ до інтернету, може запросто розпочати свій бізнес. Трапляються навіть ситуації, коли без грамотного ресейлера ніяк не обійтись. Про це, а також про мінуси та особливості роботи – далі.

Що таке цей ресейлінг?

Якщо зовсім просто, то ресейлінг – це покупка та перепродаж речей. Ресейлер є такою собі проміжною ланкою між товаром та покупцем. Найчастіше ресейлом займаються через соціальні мережі, такі як Instagram або Facebook.

Яку користь приносить ресейлер?

Хоч як би сумно це не було, але часто-густо ексклюзивний брендовий одяг реалізується тільки в заможних країнах Європи, Азії, або ж в Америці. А хороші речі розбирають швидко. Навіть якщо є можливість поїхати до Великобританії за новою колекцією Adidas, зовсім не факт, що бажаний предмет гардеробу Вас дочекається. Адже поки Ви їхали, встати в електронні або живі черги вже встигли ресейлери зі всіх куточків світу. І вони зацікавлені в тому, аби згребти якомога більше різноманітного одягу та взуття. Адже покупцям зручно отримати бажану річ посилкою або кур’єром, а не збирати бажаний лук, подорожуючи різними країнами світу.

Буває й таке, що право на купівлю певного ексклюзивного товару може розігруватись через лотерею. В такому випадку на допомогу також приходять ресейлери. І не одні, а з цілою армією ботів. Часто куплені через лотерею речі продаються дуже й дуже дорого. Оскільки заповнення анкет на участь у розіграші може займати доволі багато часу та сил.

Секонд хенд – справжня золота жила для пошуку вінтажних та брендових речей. Однак поціновувачі моди, спроможні витрачати чималі гроші на аксесуари та одяг, навряд чи захочуть спускатись у погано освітлені підвали, заповнені не завжди якісними речами. Хто ж допоможе в такій ситуації?.. Ініціативні дівчата і хлопці завжди готові домовитись із власниками секондів та перебрати нескінченні мішки з одягом у пошуках найціннішого ексклюзиву ще до того, як він потрапить на прилавок. З цього найчастіше й починають свій бізнес ресейлери. Мінімум вкладів, максимум прибутків.

Дівчина з пакетами
Джерело зображення: pexels.com

Які є мінуси?

На першому місці – грошовий вклад. Буває таке, що навіть ідеальний бізнес-план не спрацьовує. Піти в мінус реально. Особливо, якщо Ви вирішили спробувати для себе ресейлінг, не маючи при цьому великої кількості фоловерів. Або ж речі, які Ви прагнете реалізувати, не цікавлять аудиторію.

Конкуренція також є величезним мінусом для початківців. Нерідко товар купують на AliExpress, а потім вже втридорога перепродають його покупцям. Однак такий товар не є унікальним. І завжди знайдеться ресейлер, який продає його за більш вигідною ціною. Занижувати ціни також не вихід – якщо у вас немає достатньої кількості фоловерів і відгуків, занизька ціна здаватиметься покупцям «пасткою».

І ще одна, доволі серйозна проблема – права на перепродаж. Часто, купуючи певний товар, разом із ним Ви автоматично отримуєте ще й право на його продаж. Однак цю інформацію рідко вказують. Тому краще звернутись до продавця та поцікавитись у нього щодо прав на подальшу реалізацію продукту. Але якщо Ви плануєте заробляти на перепродажі однієї, конкретної речі – найкраще звернутися одразу до виробника та викупити в нього права на перепродаж. Добре це чи погано, але ресейлерів вкрай рідко притягують до відповідальності. Однак завжди краще перестрахуватись і не мати зайвих проблем.

Висновки

Це правда, що ресейлінг став популярним методом заробітку грошей в інтернеті. Перепродавати можна будь-що: від силіконових формочок для випікання печива – до біжутерії. Однак будьте готові до того, що шлях не буде простим – рідко в кого «вистрілює» з першого разу. Безсонні ночі, нефіксований прибуток і «несправедливість» алгоритмів обраної соціальної мережі – чи готові Ви до цього? Якщо так, то разом із вищезазначеними мінусами зможете отримати й плюси у вигляді неоціненного досвіду й цікавої роботи, без фіксованого графіку та тиску з боку начальства.

Post scriptum

Не варто дурити своїх фоловерів і завищувати ціну в п’ять або й більше разів. Як це, до прикладу, відбувалося з антисептиками, масками й іншими засобами захисту в перші місяці пандемії. Ажіотаж довкола будь-яких товарів рано чи пізно стихне, а от спогади про Вашу жадібність залишаться надовго.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(2 голоси)

Також буде цікаво: